Announcements

Koç Holding Ülkem İçin Kan Bağışı Kampanyası / Koç Holding “For My Country” Blood Donation Campaign

Author: İletişim Direktörlüğü

 

Değerli Öğrencilerimiz, Öğretim Üyelerimiz ve Çalışanlarımız, 
Koç Holding “Ülkem İçin” Kampanyası kapsamında 06 Mayıs Salı ve 07 Mayıs Çarşamba 2014 günü 10.00 – 18.00 saatleri arasında Koç Üniversitesi Rektörlük Önü Otoparkı’nda yer alacak olan Kızılay Otobüsü’nde kan bağışı yapılacaktır. Bu önemli bağış kampanyası için öncelikle sizlerin kampanyayı desteklemeniz ve sağlık koşulları içinde kan bağışı yapmanız büyük önem taşımaktadır.
Yardımlarınız ve destekleriniz için çok teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
İletişim Direktörlüğü
------------------------------------------------------
Dear Koç University Community, 
Within the scope of Koç Holding “For My Country” blood donation campaign there will be “Kızılay Bus” in the guest car parking on 06. May Tuesday and 07 May Wednesday between 10.00-18.00. For this meaningful cause, we kindly invite all of you to support this campaign with your active participation. 
Thank you.
Regards,
Communications Department

Değerli Öğrencilerimiz, Öğretim Üyelerimiz ve Çalışanlarımız, 
Koç Holding “Ülkem İçin” Kampanyası kapsamında 06 Mayıs Salı ve 07 Mayıs Çarşamba 2014 günü 10.00 – 18.00 saatleri arasında Koç Üniversitesi Rektörlük Önü Otoparkı’nda yer alacak olan Kızılay Otobüsü’nde kan bağışı yapılacaktır. Bu önemli bağış kampanyası için öncelikle sizlerin kampanyayı desteklemeniz ve sağlık koşulları içinde kan bağışı yapmanız büyük önem taşımaktadır.
Yardımlarınız ve destekleriniz için çok teşekkür ederiz.


Saygılarımızla,
İletişim Direktörlüğü


------------------------------------------------------
Dear Koç University Community, 
Within the scope of Koç Holding “For My Country” blood donation campaign there will be “Kızılay Bus” in the guest car parking on 06. May Tuesday and 07 May Wednesday between 10.00-18.00. For this meaningful cause, we kindly invite all of you to support this campaign with your active participation. 
Thank you.
Regards,
Communications Department